Velkommen til Strindheim Fotball Yngres Avdeling

Yngres Avdeling er en egen avdeling i Strindheim Idrettslag som aktiviserer barn og unge mellom 7 og 19 år med fotball. Vi teller ca. 800 aktive medlemmer fordelt på mer enn 80 lag. Klubben har god tilgang på gode baneanlegg med kunstgress i området rundt klubbhuset vårt. Vi har tilgang på en 11’er bane på Myra, en 7’er bane på Myra og en 7’er bane på Lillemyra. Over 100 foreldre og foresatte er direkte engasjert i Yngres avdeling.

Klubbkulturen til Yngres avdeling skal bygge på positive verdier og holdninger, og medlemmene skal spille en positiv rolle i bydelsmiljøet. Dette innebærer bl.a. at klubbens medlemmer skal legge vekt på å framstå som et godt eksempel i framferd og oppførsel.

Målet vårt er «Flest mulig – lengst mulig, for å bli best mulig» – dette danner retning for hvordan vi prioriterer lagets arbeid og priorteringer. Vi skal skape:

1. Trivsel
  2. Gode holdninger
  3. Positive fotballopplevelser

Vi skal legge vekt på å utdanne gode trenere både fotballfaglig og på ledersiden slik at trenerne har kompetanse for å nå målene.

Avdelingen har en sunn økonomi og vil benytte de oppsparte midlene til investeringer i nye og bedre baner for ungene. Bli med da vel! Ta kontakt med «Lagleder» for klubbens årstrinn. Du finner opplysninger om du går til «Klubben>>Lagleder>>…
[/70]
[baneplan]